Speciale eenheden-pakket
Een verzameling volledig uitgeruste legervoertuigen voor je garage. De VTOL van de Saints heeft een zweef- en een jetmodus waardoor luchtaanvallen een eitje zijn en stijlvol uitgevoerd worden. De tank en het N-Forcer-voertuig zijn het neusje van de zalm op het gebied van gepantserde oorlogvoering en maken je tegenstanders duidelijk, dat je niet moet klooien met de Saints.