SOUTH PARK: SNOW DAY! Snowball
De gloednieuwe Snowball is de perfecte tool voor iedereen die de andere wapens in de game al door en door kent. Laat verwoestende nieuwe effecten op je vijanden los en geef je bondgenoten krachtige ondersteuningseffecten. Pas op: dit is niet zo maar een sneeuwbal. Je hebt een hoge mate van precisie en uitstekende timing nodig om het meeste te halen uit deze Snow Day-favoriet.