SOUTH PARK: SNOW DAY! Nichole's Home Brew
Nichole's Infernal Pacts waren slechts het begin! De Board Girls hebben duivelse nieuwe Home Brew-regels bedacht voor Snow Day, met spelveranderende modi als The Floor is Lava, Air Superiority en Super Pissed Off. Deze zware uitdagingen zullen je tot het uiterste drijven. Je uitrusting? Nutteloos. Je strategieën? Achterhaald. Pas je snel aan of faal. Versla de vijf nieuwe modi en ontgrendel nog verkniptere regelcombinaties en bewijs dat jij de enige echte New Kid bent. Ben je er klaar voor?