South of Midnight
Van de makers van Contrast en We Happy Few komt South of Midnight, een betoverend third-person action-adventure game dat zich afspeelt in het diepe zuiden van Amerika. Als Hazel ga je op ontdekkingstocht door de mythologie en kom je oog in oog te staan met wezens uit de zuidelijke folklore in een macabere en fantastische wereld. Als een ramp haar woonplaats treft, wordt Hazel geroepen om een Wever te worden: een magische hersteller van verbroken banden en geesten. Met deze nieuwe krachten gaat Hazel gevaarlijke wezens confronteren en overmeesteren, de verweven geheimen van haar families verleden ontrafelen en - als ze geluk heeft - een plek vinden die als thuis voelt. EEN DUISTER MODERN SPROOKJE Wanneer een orkaan door Prospero raast, wordt Hazel een Southern Gothic wereld in getrokken waar herinneringen werkelijkheid worden. Ze moet op pad om haar moeder te redden en haar woonplaats te beschermen. In dit hedendaagse volksverhaal moet Hazel een balans vinden tussen de last van familie, geschiedenis en erfenis tegenover haar eigen identiteit. GA DE STRIJD AAN MET MYTHISCHE WEZENS Gebruik een oeroude kracht om wezens te herstellen en ontdek de trauma's die hen verscheuren. Gebruik weefmagie om gevaarlijke Haints te bestrijden, verken de verschillende streken van het Zuiden en herstel de scheuren in het Grote Wandtapijt. BETOVERENDE SCHOONHEID VAN HET GOTISCHE ZUIDEN Ontdek het weelderige, vergane district Prospero en zijn bewoners. Beleef een zorgvuldig vormgegeven visuele stijl, ontroerende verhalen en meeslepende muziek, geïnspireerd door de complexe en rijke geschiedenis van het Zuiden.