Soulhuntress Raelynn - Awesomenauts Assemble! Kostuum
Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Raelynn in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter.