Soul Hackers 2 - Handige itemset + extra moeilijkheidsgraad
Voegt de moeilijkheidsgraad VERY HARD toe, voor ambitieuze spelers die een grotere uitdaging willen. Voegt extra items toe om je te helpen in je avontuur.