Soul Hackers 2 - Extra Demon-pack
Biedt toegang tot acht krachtige bonusdemonen: - Tzitzimitl - Anahita - Armaiti - Zaou-Gongen - Nemissa - Mara - Masakado - Satan Je kunt bonusdemonen samenvoegen bij de Goumaden. Ze kunnen ook worden opgeroepen met behulp van het Demon Compendium. De eerste oproep is gratis.