Soul Hackers 2 - Booster-item-pack
Zorgt dat er items worden achtergelaten na gevechten zodat je betaalmiddelen verdient, statistieken verbetert en EXP krijgt. Contante uitbetalingen - Items die met grote winst verkocht kunnen worden. Wierook-uitbetalingen - Scented Wood en Scented Wood Shard kunnen worden verhandeld in het Yang Yang Palace voor Incense of Incense Shards. Incense en Incense Shards kunnen worden gebruikt om de statistieken van een Summoner te verbeteren. Onbeperkte EXP-gegevens - Items kunnen worden gebruikt om EXP toe te kennen aan Summoners of demonen. Je kunt deze functies activeren via het hoofdmenu. Open dit en kies vervolgens het submenu SYSTEM en dan CONFIG.