SONIC X SHADOW GENERATIONS
Pre-order SONIC X SHADOW GENERATIONS en krijg een legacy-skin voor Sonic, gebaseerd op zijn uiterlijk in Sonic Adventure! Shadow the Hedgehog is terug met de klassieke én moderne Sonic in SONIC X SHADOW GENERATIONS, een gloednieuwe belevenis met twee unieke ervaringen! Speel als Shadow in een gloednieuw verhaal en met nog nooit eerder geziene vaardigheden waarmee hij maar weer eens bewijst waarom hij bekend staat als de Ultieme Levensvorm! Race door iconische levels uit de geschiedenis van Shadow en ontdek verborgen geheimen in een uitgebreide hub-wereld. Speel nieuwe krachten vrij om de strijd met de Black Doom aan te gaan en de wereld te redden. Daarnaast bevat SONIC X SHADOW GENERATIONS een complete remaster van de veelgeprezen game SONIC GENERATIONS, een avontuurlijke reis door de tijd met de meest geliefde 3D- en 2D-Sonic-levels, verbeterde graphics en bakken vol bonuscontent.