Solitary Sniper Weapons Pack
Richt verwoesting aan op lange afstand met de Solitary Sniper DLC. Dit wapenpack bevat drie verschillende, maar dodelijke snipergeweren: de PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 en de XG Dawen. Vereist de basisgame Sniper Ghost Warrior Contracts 2.