Snow: klaar voor de strijd
Het is tijd voor een nieuw avontuur in het Coliseum! Snow is terug en heeft wel zin in een knokpartij. Win gevechten en krijg het kristal in handen om Snow vrij te spelen als groepslid!Om deze content te openen, open je de Historia Crux (beschikbaar vanaf Hoofdstuk 2) en selecteer je "Coliseum -??? AF-".