Sniper Elite 4 - Night Fighter Expansion Pack
Een selectie van wapens, geweer-camouflageskins en camouflage-outfits met nachtthema. De wapens zijn de Mauser, OVP M1918 en Nagant (gedempt). Voor alle speltypen.