Skyrim Special Edition + Fallout 4 G.O.T.Y Bundle (PC)
Speel de post-nucleaire- en fantasymeesterwerken van Bethesda Game Studios, samen goed voor meer dan 250 Game of the Year-awards, nu in een bundel voor een lagere prijs. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Winnaar van meer dan 200 Game of the Year-awards, brengt epische fantasy met verbluffende details tot leven. De Special Edition bevat de veelgeprezen game en add-ons met nieuwe eigenschappen als geremasterde art en effecten, volumetrische zonnestralen, dynamische scherptediepte, verschillende reflecties op materialen en meer. Fallout 4: Game of the Year Edition Speel het complete post-nucleaire avontuur van Bethesda Game Studios, winnaar van meer dan 200 'best of'-prijzen, waaronder 'Game of the Year' van DICE en BAFTA. Fallout 4 G.O.T.Y. bevat de veelgeprezen basisgame plus alle zes de uitbreidingen: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop en Nuka-World.