Skullgirls 2nd Encore
Skullgirls 2nd Encore is een beeldschone, supersnelle en door recensenten geprezen 2D-vechtgame, waarin je in de huid kruipt van stoere krijgers in de buitengewone Dark Deco-wereld. Ieder van de 14 zeer originele personages heeft unieke gameplaymechanismes en een sterke persoonlijkheid. Skullgirls is de perfecte vechtgame voor zowel casual als competitieve gamefans. Met een volledig gesproken verhaalmodus, schitterende animaties en een soundtrack van de hand van Michiru Yamane.