Skull Chopper Chucho - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Chucho Krokk" pakket bezit. Je MOET het Chucho Krokk pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Chucho Krokk in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter.