Skinpakket Vanuit de schaduw
Wat gaat er schuil uit het zicht, in de duisternis onder het bed? De enge kast fluistert "Er is niemand die je redt." Bedek jezelf met griezels, sluit je aan bij beesten en maak bang, 'Vanuit de schaduw' kan jou zijn, dus ga je gang! Krijg deze vreselijk gedetailleerde gruwelen met het HD-skinpakket 'Vanuit de schaduw'. Alleen beschikbaar voor Minecraft (2017), niet compatibel met Minecraft: Xbox One Edition (2014).