Sir Jimmy Lionheart - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Jimmy and the LUX-5000" pakket bezit. Je MOET het Jimmy and the LUX-5000 pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Jimmy and the LUX-5000 in Awesomenauts Assemble!