Side Quest personage pakket
Nieuwe verrassende personages wachten op je als je de verborgen geheimen van Midden-aarde gaat verkennen! Voer het bevel over de grote LEGO-figuur de riviertrol of Girion, een dappere heer van Dal. De nobele Thranduil-eland brengt je waar je maar heen wilt, of je kunt het slagveld op stormen met de onbevreesde Dwergsoldaat. Heb je je ooit afgevraagd wat een tovenaar doet als hij een dagje vrij heeft? Geniet van de eenvoudige dingen in het leven met Sarumans Vrije Dag.