Siberische ranger
Siberische ranger: Bevat de outfit “Siberische ranger”, waarmee Lara meer speciale munitie bij zich kan dragen, de “Accipiter Nox” skin voor het semiautomatisch pistool en een kaartpakket met een gegarandeerd zeldzame kaart en een verhoogde kans op nog meer zeldzame kaarten.