Ship of Fools - Aquapocalypse Edition
Beman de kanonnen! De Ship of Fools Aquapocalypse Edition is gearriveerd! Kies het ruime sop in een roguelite die draait om samenwerking, waarin je de woelige baren bevaart en je thuisbasis verdedigt tegen de komende Aquapocalypse. Knal je vijanden overhoop en ontdek waardevolle snuisterijen en voorwerpen die van pas komen tijdens je missie. Ben jij dwaas genoeg om de Aquapocalypse tegen te houden? De Aquapocalypse Edition bevat: -De game Sea of Fools -De DLC Deep Sea Duo: uit de duistere diepten duiken nieuwe dwazen op. Met het Deep Sea Duo heb je meer keuze voor je bemanning. -De DLC Water Garden Duo: er rijzen nieuwe dwazen uit het water. Het Water Garden Duo staat klaar om je te helpen.