Sherlock Holmes The Awakened - De Side Quest Pack “Gefluisterde dromen”
Ontgrendel onderweg magische dozen die de wereld van de Ontwaakte verder uitbreiden dan het hoofdavontuur. Geniet van nieuwe verhalen, mysteries en onderzoeken, die zeker je honger naar meer detectivewerk zullen stillen. Je hebt al je onderzoeksvaardigheden nodig om deze verbijsterende mysteries te ontrafelen en de buitengewone waarheden erachter te ontdekken. De downloadbart indhold bevat de volgende missies: Spookhuis Andere goden Dromen van kinderen Zilverstroom Kikkers in de muren Verdoemd volk Deze downloadbare inhoud bevat ook de cosmetische set van Detectives Garderobeset De met de volgende items: Pak van de pestdokter + masker Stijlvol pak Purperkleurig mouwvest Hoed van de goochelaar Vogel's bril Watsons stijlvolle pak De Side Quest Pack “Gefluisterde dromen” is een perfecte aanvulling op het spannende hoofdverhaal en voegt zes extra cases toe aan de Ontwaakte.