Sharpshooter-pakket
Bevat de Sharpshooter Suit en SMP-90 Sharpshooter.Sharpshooter Suit: Deze geavanceerde militaire uitrusting is ontworpen voor de UN14 Snake Bite Special Ops Division. Het pak is voorzien van een impactbestendig pantser voor maximale bescherming en het motto No Retreat van de Snake Bite-troepen.SMP-90 Sharpshooter: Dit wapen is een gemodificeerde versie van de normale Seeker Rifle. Het wordt gecombineerd met een breed vurende Line Gun om met één schot meerdere tegenstanders te doden.Dit pakket is inbegrepen bij de Tau Volantis-overlevingskit.