Shalnor Legends & Sequel Bundle
Het eerste spel: In de hoop zichzelf te bewijzen tegenover de godin Illeria en haar kampioen te worden, heeft de jonge Elf Rynna zich gewaagd in de Heilige Landen. Je kunt deze prachtige en toch verraderlijke plek alleen verlaten door de proef te voltooien die door de godin zelf is ontworpen. Het vervolg: Het verhaal begint met onze jonge held die een noodlanding maakt op de oevers van Thunder Island. In deze verraderlijke maar toch tropische oase ontdekt hij een artefact met een enorme kracht. Wanneer hij het ware potentieel van het artefact beseft, begint hij aan een reis vol uitdagingen en ontberingen om de volledige macht ervan te ontsluiten.