Shalnor Legends: Sacred Lands
Deze game is in het Engels. Er is een basiskennis van de Engelse taal vereist om vooruitgang te boeken in het spel. Een jong meisje is naar de heilige landen gereisd. Binnen dit rijk zal ze vele uitdagingen tegenkomen, gevaarlijke monsters bevechten en mysterieuze puzzels oplossen. Velen zijn eerder naar dit land gekomen, allemaal in de hoop de heilige beproeving af te maken, maar geen daarvan is geslaagd! Zal ze falen zoals de anderen? Of overwint ze de kansen en keert terug naar huis? - Er zijn 9 grote zones om te verkennen, samen met grotten. - Praat met de inwoners van het land om je uitrusting te upgraden. - Maak drankjes en neem ze mee. - Er zijn veel vijanden, puzzels en vallen.