Shadows: Awakening - The Chromaton Chronicles
Aan de noordelijke rand van Thole bevindt zich het verlaten en mysterieuze Arcanum-laboratorium, waar ooit meedogenloze, immorele magische experimenten plaatsvonden. Een van de experimenten van de Tholeaanse magiërs betrof de verderfelijke energie genaamd Chromaton. Men gelooft dat dit levenloos materiaal tot leven kan wekken, maar de magiërs hielden geen rekening met de gevaren van contact tussen de ongeraffineerde essentie en hun eigen levende vlees. Misschien zijn ze geslaagd, misschien hebben ze jammerlijk gefaald. De uitkomst is nooit opgeschreven… tot nu. - Het Tholeaanse Arcanum – Betreed het Arcanum-laboratorium, een plek die je uitdaagt om puzzels op te lossen, missies uit te voeren en informatie te verzamelen over de restanten van de omstreden experimenten die in de nadagen van Thole werden uitgevoerd. Laat de gekwelde geesten van de Tholeaanse magiërs los en volg hun spoor door de schaduwen om uiteindelijk hun sinistere bedoelingen te onthullen. - Levend metaal – Voeg de ontbrekende delen van het Chromaton-hart samen en wek het metalen vlees van de Chromaton-golem tot leven: een geheel nieuwe pop met verwoestende capaciteiten. - Een nieuw leven – Begin opnieuw en verwerf de ziel van de Chromaton-golem of keer terug naar Thole met je bestaande zielenmetgezellen om deze pop toe te voegen aan je groep.