Shadow of the Tomb Raider - The Price of Survival - Add-on
Los het mysterie van Lara's grootste vijand op! Terwijl Lara Croft de geheime codes van Trinity's leider ontcijfert, moet ze niet alleen een knallende nieuwe uitdagingstombe voltooien, maar ook de Paititiaanse elitesoldaten verslaan die haar in de weg staan.