Shadow of the Tomb Raider - The Forge
Trotseer de met lava overstroomde smederij van de gevallen goden om de geheimen van Kuwaq Yaku te ontdekken. Verover deze nieuwe tombe, alleen of in coöp, om de nieuwe Grenadier-skill te bemachtigen, plus de nieuwe Brocken-outfit en het Umbrage 3-80-wapen. Onderweg moet Lara informatie vinden over de eeuwenoude nalatenschap van een vriend en een gevaar trotseren dat verloren werd gewaand.