Shadow of the Tomb Raider - Myth Hunter-uitrusting
Creëer je eigen saga met het Myth Hunter-uitrustingspakket! De Myth Hunter-uitrusting bestaat uit de Dragon Scales-outfit, die vuurschade beperkt, struikelen voorkomt en het herstel van je gezondheid versnelt. Spelers ontvangen de Serpent Lash-boog, die extra vuurschade toedeelt aan vijanden.