Shades of Red Season Pass-bundel - Tom Clancy’s The Division 2
Maak je klaar voor het nieuwe seizoen met de Shades of Red Season Pass-bundel! Grijp je voordeel met deze tijdelijke aanbieding en krijg: - Eén (1) Premium Season Pass voor Jaar 6 Seizoen 2: toegang tot 100 niveaus aan in-game beloningen. - Twintig (20) niveaus overslaan: maak direct voortgang met meerdere niveaus van de Premium Season Pass en krijg gelijk toegang tot de bijbehorende beloningen. - Eén (1) Western Rowan-outfit: een outfit geïnspireerd door de westerse Rowan, bestaande uit twee (2) delen. - Eén (1) Western Rowan-wapenskin: een bijbehorende wapenskin voor de Rowan-outfit. - 500 Premium credits: te gebruiken in de in-game winkel. Ga naar het tabblad 'Special Deliveries' in je inventaris om je voorwerpen te vinden als je geen melding hebt gekregen. De rechten op de Premium Season Pass geven geen recht op een extra pas en stapelen niet als je de pas al hebt gekocht. Deze bundel is slechts tijdelijk verkrijgbaar en de aanbieding zal niet worden herhaald.