Set of Akenash
Verbeter je game-ervaring in Styx: Scherven der duisternis! De Akenash Set DLC geeft je toegang tot de bijzondere Akenash-outfit en Akenash-dolk. De Akenash-outfit - De unieke klassieke outfit uit Styx' eerste avontuur! Een opgeroepen kloon blijft langer bestaan. De Akenash-dolk - Styx' eerste dolk. Dit roestige, oude maar stevige wapen werd door kilometers giftig moeras gesleept en zo bedekt met allerlei dodelijke zuren. Iedereen die je doodt met de Akenash-dolk, zal spontaan ontbinden.