Set met 5 munten en ontgrendeling Madhouse-modus
Bevat het volgende: - Defense, Attack, Instinct, Reload en Universal Coin Bewaar deze in je inventaris voor een boost van diverse statistieken. De munten worden toegevoegd aan je itemkist en kunnen zowel in de hoofdgame als in het gratis extra hoofdstuk Geen held gebruikt worden. Als je meerdere munten hebt, wordt het effect versterkt. - Ontgrendeling moeilijkheidsgraad Madhouse Ontgrendelt de waanzinnig moeilijke Madhouse-modus, die normaal pas beschikbaar komt als je de game uitgespeeld hebt.