Set met 4 stempels
Een set met vier (4) stempels met Tanjiro Kamado, Nezuko Kamado, Zenitsu Agatsuma en Inosuke Hashibira wordt ontgrendeld en zal beschikbaar zijn voor gebruik tijdens het speltype "Sweep the Board". ※ Stempels worden in de game door spelers gebruikt om te communiceren. ※ De Digital Edition-bonus kan mogelijk op een later tijdstip uitgebracht worden. Nadat de bonus geclaimd is, is deze permanent beschikbaar. ※ Content en details zijn onder voorbehoud.