Serah's wapen: Azrael
Een nieuw wapen voor Serah. Genoemd naar de engel der zielen. Er wordt gezegd dat het wapen het vermogen heeft om het lot te veranderen. Vergroot chainbonussen.Verkrijgbaar in de winkel van Chocolina. Er komen ook verbeterde versies van dit wapen.