Serahs Outfit: witte magiër
Een nieuwe outfit voor Serah, gebaseerd op de witte magi�r uit de FINAL FANTASY-games.Selecteer Outfits uit het hoofdmenu om van kleding te wisselen. De personages dragen de nieuwe outfits niet in filmpjes in het verhaal.