SEGA Bass Fishing
Ontdek hoe spannend het is om op baars te vissen! In dit spel, dat gebaseerd is op de Dreamcast hit, vaar je met je boot naar acht verschillende locaties om daar te vissen op de grootste baarzen die er zijn. En ze zullen zich niet zomaar naar binnen laten hengelen! Je kunt uit veertien verschillende soorten lokaas kiezen en meedoen aan vier toernooien. Je begint als amateur en het is hard werken voordat je als prof mee kunt doen aan het Masters Classic toernooi. Hengel ze!