Scourge Captain McPain - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Ted McPain" pakket bezit. Je MOET het Ted McPain pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Ted McPain in Awesomenauts Assemble! Het Scourge Captain McPain kostuum bevat een uniek karakter thema, 'op dreef'-thema, een unieke set stemeffecten, en speciale geluidseffecten voor het karakter.