Scenarioset 6
‘In Defense of Art‘, ‘Defense of Gujarat Fortress‘ en ‘Damsels in Distress‘ zijn nu beschikbaar als Free Mode-scenario in DLC 2. Daarnaast worden de nieuwe wapens ‘Miracle Staff‘, ‘Vizier’s Dagger‘ en ‘Shrine Maiden’s Bow‘ beschikbaar door met elk personage te vechten. Na het voltooien van de scenario’s kunnen deze wapens ook in andere gevechten gebruikt worden.