Scenarioset 4
‘Rescue of Gadhevi‘ is nu beschikbaar als Free Mode-scenario in DLC 1. Daarnaast kun je de Limited Skill Card ‘Claws and Fangs of the Leopard‘ tijdens dit gevecht verdienen als je aan specifieke voorwaarden voldoet. ‘Infiltration of the Keep of Saint Emmanuel‘ en ‘Accompanied by Beauty’ zijn nu beschikbaar als Free Mode-scenario’s in DLC 2. De nieuwe wapens ‘Golden Twin Blades‘ en ‘Red Rose Guitar‘ worden beschikbaar door met elk personage te vechten. Na het voltooien van de scenario’s kunnen deze wapens ook in andere gevechten gebruikt worden.