Scenarioset 3
‘Pursuit of Andragoras‘, ‘Capture Before Peshawar‘ en ‘Victor Over Ten Thousand‘ zijn nu beschikbaar als Free Mode-scenario’s in DLC 1. Daarnaast kun je de Limited Skill Cards ‘The Doomed Prince‘, ‘Burning Resolve‘ en ‘Might of the Tahir‘ tijdens het gevecht verdienen als je aan specifieke voorwaarden voldoet.