SCARLET NEXUS Story Demo
Dit is een Verhaaldemo van SCARLET NEXUS, waarin de speler het begin van het verhaal mee kan maken. - Wat zit er in de Verhaaldemo? Speel als één van de twee hoofdpersonen Yuito Sumeragi of Kasane Randall. Speel het eerste deel van het avontuur, met gameplay boordevol actie, cutscenes om het boeiende verhaal te ervaren, gedeeltes waar je een band opbouwt en verkenning van de wereld om je heen. - Wat is SCARLET NEXUS? Een beschaving in de verre toekomst is ontwikkeld door 'powers' en wordt geteisterd door 'Others' die uit de lucht komen vallen. De 'Others' waren nagenoeg onverslaanbaar, tot buitengewone psionics bijeen kwamen voor de oprichting van de Other Suppression Force, dat de veiligheid en manier van leven van de mensen moet waarborgen. Yuito Sumeragi wilde bij de OSF in dienst gaan omdat hij als kleine jongen door ze gered is. Kasane Randall is door ze gescout vanwege haar bijzondere vaardigheden met haar power. Samen vechten deze twee psychokinesegebruikers in de gelederen van de OSF en leren ze niet alleen hun eigen vaardigheden door en door kennen, maar ook de wereld waar ze in leven en de duistere waarheid die daarin is verborgen. Ervaar een meeslepend verhaal in een wereld ontwikkeld door brainpower en technologie. In deze brainpunk actie-RPG vecht je als psychokinesegebruiker samen met net zo getalenteerde bondgenoten vanuit het perspectief van twee verschillende hoofdpersonen. *Opslaggegevens van de Verhaaldemo kunnen overgezet worden naar de volledige game. *Voor een betere ervaring van de volledige game zijn sommige functies in de Verhaaldemo beperkt.