SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 2
De DLC SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 2 bevat aanvullende kostuum- en wapensets voor alle personages met nieuwe designs van externe makers. Het pack bevat ook nieuwe Bond Episodes, nieuwe SAS-vaardigheden verkregen via Bond Level Expansion (Bond Level EX) en manieren om te genieten van nieuwe kanten van je favoriete personages die je niet in de hoofdgame hebt gezien! *De Season Pass en de Ultimate Edition, welke de basisgame, digitale content en de Season Pass bevat, zijn eveneens afzonderlijk te koop.