Sazh: Kop of munt?
Speel nieuwe casino-content vrij plus een nieuwe episode met Sazh in Serendipity. Speel de episode uit om Sazh als strijdmakker te krijgen. Om deze content te gebruiken, betreed je de Historia Crux (beschikbaar vanaf hoofdstuk 2) en kies je "Serendipity -??? AF-".