Santa's Sweatshop
Na 20 jaar gezucht te hebben onder het wrede regime van de Kerstman is het tijd om naar huis te gaan en Kerst met je *echte* familie te vieren. . . Je bent de slechte werkomstandigheden en het hongerloontje spuugzat en besluit de Kerstman een gevoelige klap uit te delen door te ontsnappen uit Santa's Sweatshop! Kenmerken: - Nieuwe (maakbare) voorwerpen en om je het ware Kerstgevoel te bezorgen! - Een level met taken, personages en dialogen rond een Kerstthema om je door je werkdag te helpen! - Vier feest, ondanks dat je je helemaal uit de naad hebt gewerkt! - Geef de Kerstman het nakijken en bevrijd je uit zijn ijzeren greep! - Originele, feestelijke soundtrack om naar te luisteren tijdens het plannen van je uitbraak! - Compleet nieuwe prestaties om te behalen en een klassement om aan te voeren!