Sanity of Morris
"Papa's dringende bericht, deze documenten ... Ze kloppen niet. Nadenken John. Verzamel bewijs, schrijf het op." Onnatuurlijke gebeurtenissen vinden plaats in het kleine stadje Greenlake. Een bloedstollende psychologische horror-detective. Beweeg ongezien rond en wees je vijanden te slim af. Zoek naar verborgen aanwijzingen om je vader te vinden. Ontdek JOUW versie van de waarheid. Zouden er buitenaardse wezens in Greenlake zijn? Gameplay Het gebruik van je zaklamp onthult de essentiële aanwijzingen die je nodig hebt, maar daardoor loop je risico gezien te worden. De game combineert elementen van stealthgames met detective-avontuur en psychologische horror voor een aangrijpend verhaal. Story Na jaren van vrijwel geen contact arriveert Johnathan Morris in het afgelegen stadje Greenlake om de mentale toestand van zijn vader te controleren. Niets is zoals hij had verwacht. Er zijn dodelijke krachten aan het werk die niet willen dat John rondsnuffelt. Uitgerust met niets meer dan een zaklamp en een notitieboek, is het aan jou om in de schoenen van Johnathan te stappen en feit van fictie te onderscheiden.