Saints Row IV Season Pass
Ga voor het beste wat Saints Row IV te bieden heeft (vertel de andere packs niet dat we dat gezegd hebben). Season Pass bevat twee missie-uitbreidingspakketten en het ultieme wapen uit het buitenaardse arsenaal: de Rectifier.