Saints Row IV: Re-Elected & Gat out of Hell
Saints Row IV: Re-Elected Na het redden van de wereld, wordt de leider van de 3rd Street Saints gekozen tot president van de Verenigde Staten. Alles gaat goed totdat Zinyak, een buitenaardse krijgsheer, het Witte Huis aanvalt en het hele kabinet ontvoert. De president en de Saints zitten gevangen in een waanzinnige simulatie en ze moeten vechten om zichzelf, de Aarde en de hele Melkweg te redden... en als je dat krankzinnig vindt klinken, nou, dit is pas het begin. Saints Row: Gat out of Hell In deze epiloog van Saints Row IV, een op zichzelf staande uitbreiding, ga je met Johnny Gat en Kinzie Kensington op een Orfische missie om de ziel van de Boss uit de krochten van de hel te redden. Je gaat ernaartoe om demonen af te slachten, je blijft hangen vanwege de historische helden, de capriolen in een open wereld, het pratende geweer en het volledige muziekstuk. Ja, we zijn bloedserieus.