Safari Sadist Skin Pack
Ben je jager of prooi? Zorg dat het het eerste is met het Safari-Sadist DLC -pack: drie wapenskins met pelsjagerthema voor alle ingame-wapens. Ideaal voor snipers die niet op willen vallen voor ze toeslaan. De basisgame Sniper Ghost Warrior Contracts 2 is vereist.