Sada Archetype EXP Chest Set
Pre-order en ontvang sets met verbruikbare items voor de game. Gebruik ze in het epische avontuur dat je gaat ondernemen. De Archetype EXP Item Set bevat: ・10x Hero's Incenses (verhoogt Archetype-ervaring met 100) ・5x Hero's Incenses (verhoogt Archetype-ervaring met 500)