Ryan Industries Plasmids and Gene Tonics
Zit je vast in een hoek van Rapture? Krijg je die Big Daddy niet op z'n knieën? Heeft je arsenaal net dat beetje extra nodig? Download dan nu deze Gene Tonics en Plasmids om je weer op de rit te helpen.Splice jezelf vandaag nog met Sonic Boom, EVE Saver, Vending Expert en Machine Buster!