Roofdier
Bevat de outfit 'Roofdier', waarmee alle schade die wordt toegebracht door dieren wordt verminderd, en het 'Gifslang-handkanon', waarmee je bijna alles tot stoppen kunt dwingen, inclusief een compleet upgradepad.